Etykiety

sobota, 22 czerwca 2013

Zmiany

Jak kiedyś zapowiadałam miałam założyć nowego bloga O nieokreślonej dokładniej tematyce Znajdzie się tu wszystko co tylko przyjdzie mi do głowy. I oto w końcu powstał dokładnie taki jaki chciałam i mogę zaczynać pisać pierwszy post;) Przeniosłam się z  http://audrey-y.blogspot.com/ i mam nadzieje ,że i wy przeniesiecie się razem ze mną;) A tych ,którzy chcieli by się zapoznać z moja wcześniejsza działalnością blogową zapraszam tutaj;)

Pięknie jest słońce świeci wybrałam się nawet na opalanko i wróciłam z twarzą czerwoną jak indianin. Nie chcecie nawet wiedzieć jak strasznie wyglądam.

Kilka zdjęc ze spacerku z kochanym. strasznie mnie wtedy pogryzły komary ,ale twarz chociaz nie była jeszcze tak czerwona jak dziś. Jak widać wróciłam do ciemnych włosów. Chyba własnie w tym kolorze czuję się najlepiej.

Kocham lato <3


























                                                   blouse- H&M
                                                   shourts-H&M
                                                   shoes-H&M
                                                   bag- Tally Weijl
                                                  jewellery-Stradivarius




A ta urocza blondynka pojawi się tutaj już w kolejnym poście;) W jakim charakterze? Zobaczycie sami.

buziaki;*

51 komentarzy:

  1. Zmniłaś bloga, czemu?:O Tak patrze napisał ktoś nowy, że kocha czytać moje posty, a tu patrze Ty :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem niestety tak trzeba. Ale tamten całkowicie usunęłaś?:)
      http://1.bp.blogspot.com/-wtlzR8Rv6pY/UcX3AdTxAJI/AAAAAAAABVQ/iRkFGgPdGHc/s1600/DSC_0128.JPG zajebiste jest to zdjęcie!:*

      Usuń
    2. A dobra już przeczytałam pościk, wiem mniej więcej co i jak i sprawdziłam bloga widzę, że go nie usunęłaś. :)

      Usuń
    3. Jestem nocny marek. ;D A Ty co nie śpisz?:>

      Usuń
  2. so nice!

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba kupię taką bluzeczkę :). Obserwuję ;]!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Shorty to zdecydowanie twoja bajka.Wyglądasz w nich świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo witam jak ja Cię już dawno nie widziałam:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna stylizacja, nie bylam przekonana co do spodenek skórzanych ale w tej stylizacji mam ochote leciec i kupic sobie podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm rewelacja ! spodenki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale drobna jestes :D zazdroszcze figury:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna z Ciebie dziewczyna ;) boskie te spodenki ze skóry! muszę sobie takie sprawić ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna stylizacja, a 4 zdjęcie od góry jest mega! :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście przenoszę sie z Toba! :)
    świetne zdjęcia ale musze Ci sie przyznac, że w ogóle Cię na nich nie poznałam!!! :D:P

    no nie każdy kosmetyk jest do naszego typu cery, dla mnie ten podkad rimmela jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała stylizacja! aaaa spodenki mega piękne:) pozdrawiam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz bosko :-) Strasznie podobają mi się Twoje skórzane spodenki! <3
    Bardzo ładnie Ci w takim kolorze włosów! Metamorfoza na plus :-) Życzę powodzenia w prowadzeniu nowego bloga :-) Obserwuję na bloglovin :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw! :) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. swietnie wygladasz, bardzo podoba mi sie twoj zestaw..:)
    ps. dzisiaj dodalam krotka relacje z pobytu w Polsce..:D

    OdpowiedzUsuń
  20. miło Cię widzieć! :) ślicznie kruszynko wyglądasz,u mnie też komarów nadmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie wiemy co przygotował dla nas los. Może postawienie wszystkiego na jedną kartę właśnie da największe szczęście. ;)
    Zestaw bardzo mi się podoba, łańcuszek oglądałam wczoraj w sklepie, a bluzka skradła moje serce! Masz idealną figurę, wlosy, jesteś bardzo ładna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w ciemnych włosach!
    Masz rację - wszystko zweryfikuje czas. Sami nie jesteśmy w stanie nic przewidzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz fantastycznie! ;)
    świetne szorty! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oczywiście, że przenoszę się razem z Tobą :) ślicznie ci w tym kolorku:) niesamowite buty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz genialnie, pasuje ci taki styl :>

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz olśniewająco!! ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tak zdecydowanie najbardziej podobasz mi się w ciemnych włoskach! :)) Bosko wyglądałaś, a od Twoich nóg nie mogę oderwać wzroku :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie tu :)
    ja właśnie też zmieniłam szatę swojego bloga, ale cóż to się stało, że zaczynasz wszystko od nowa, nawet z blogowaniem?
    jakie decyzje podejmujemy, w sensie czy sa dobre czy zle, okazuje sie z czasem, masz racje
    3mam za Ciebie kciuki Kochana na tej Twojej nowej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely outfit! You remind me of Ariana from Pretty Little Liars :D

    http://evamilano.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Ci w tym kolorze włosów :-) Zmiana jak najbardziej na plus :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)