Etykiety

poniedziałek, 1 lipca 2013

Drunk on love

 Rihanna-drunk on love


Zdjęcia powstały na szybko (dzięki Ann;*) .

   ,, Always let love take the lead
I may be a little naive, yeah
You know I’m drunk on love
Drunk on love"

















                                                         Bralet-DIY
                                                         vest-H&M
                                                         Skirt-Bershka
                                                         boots-jakiś lokalny sklepik






W następnym poście troszkę bardziej prywatnych zdjęć;)








                                                     

50 komentarzy:

  1. Masz prześliczne włosy. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie :3
    bardzo kreatywnie i jaki efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta spódniczka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej moje ulubione "Drunk on love", które notabene jest intrem do płyty The XX, ale i tak jako pierwszą usłyszałam właśnie Rihanny piosenkę. Musisz koniecznie przesłuchać!
    http://www.youtube.com/watch?v=sV4_wHvP7b8

    Boniu, jakaś Ty zgrabna!!
    Ja też wolę to realne życie niż książkowe, ale i tka się tym książkowym zachwycam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Wyglądasz cudownie

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! ale Ty śliczna jesteś!<3
    + fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia!okropnie przypominasz mi Cher Lloyd

    OdpowiedzUsuń
  9. zaaaaaajebisty strój! *.* zakochałam się;p
    i zdjęcia też świetne!

    dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ Ty śliczna :) zdjęcia na szybko , a efekt rewelacyjny :) cudowne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to pierwsze zdjęcie jest nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. wysoki stan + bralet = REWELACJA :o ekstra zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabulous outfit!!! You look GORGEOUS!!! Wonderful photos!! You really know how to work for the camera!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeraża mnie wysokość tych butów :O Ale zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz !
    Masz genialne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka Ty jesteś fotogeniczna! :)) Widać, że czujesz się swobodnie przed obiektywem :).
    Ślicznie wyglądałaś zgarbnioszko moja :*.

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ masz genialną urodę!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdjęcia, chciałabym wyglądać tak jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli interesuje Cię choć troszkę psychologia, zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz, tak bardzo kobieco! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile ty masz pomysłów! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, świetnie na nich wyglądasz :) Bardzo fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie będę się powtarzać, że jesteś piękna, ale te zdjęcia sa naprawde cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wyglądasz w takiej ostrej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś piękna :D
    Zdjęcia są fantastyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny set !
    (wolałam Cię w rudych ... :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, żebyś źle mnie nie zrozumiała, w ciemnych też Ci ładnie ;)

      Usuń
  27. To możemy sobie podać dłonie, ja też ich kocham! :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia.:D No i Ty też jesteś świetna ♥

    Rihanna ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna stylizacja ;)
    zapraszam do mnie : szybkaarytmiaserca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna stylizacja :)
    zapraszam do komentowania/obserwowania:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawie prowadzisz bloga:D podobają mi się stylizacje i zdjęcia:) a figurę masz boską:P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolenej chwili)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. te czarno-białe zdjęcia to miazga totalna, są cuuuuuudowne <3 uwielbiam takie zestawy,jesteś świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia i genialne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. buty są przepiękne! ladnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze prezentujesz strój, bo nie wstydzisz się obiektywu :). Super!

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie :) obserwuję i zapraszam do mnie :)
    www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)