Etykiety

środa, 31 lipca 2013

Hej kochani przepraszam ,że nie odzywałam się tak długo ,ale jestem już w Niemczech i mam troszkę mniej czasu. Posty będą pojawiać się jednak w miarę często bo mam już stały dostęp do Internetu.
Freising to miłe ale bardzo spokojne miasteczko (trochę za bardzo jak dla Mnie) ,ale wczoraj zwiedziałam Monachium i tam jest już całkowicie inaczej.


 Te dwa miesiące we Freisingu zapowiadają się naprawdę świetnie. Mam mnóstwo planów na najbliższe miesiące i mam nadzieję ,że wszystko się uda.  Od tego są marzenia ,żeby je spełniać;)


























Pants-Stradivarius
Blouse-H&M
boots-H&M
bag-house

27 komentarzy:

  1. koszulka jest rewelacyjna!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niemcy <3 Uwielbiam. Gdybym mogła to bym się tam przeprowadziła.
    Świetnie wyglądasz, zazdroszczę Ci figury

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit!! LOVE those pants!!! You look fabulous!!! Did you color your hair?? Looks Great!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you!
      Yes, i was change my color hair;)
      I prefer dark hair;)
      Kisses;*

      Usuń
  4. Dosyć często bywam w Niemczech i fakt gdybym miała wybrać zamieszkanie w Polsce a za granicą nawet bym się nie wahała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebkę to Ty masz cudowną, marzę o podobnej ♥ Tak jak o wizycie w Niemczech, jakoś ciągnie mnie tam. W okularach wyglądasz trochę jak Cajmel ;)
    http://3.bp.blogspot.com/-VrvkrOAa6n0/Ufk1JOLTLqI/AAAAAAAABrk/ROKnPTxMpv4/s1600/DSC_0852.JPG to jest przepiękne! ♥

    Dziękuję za te miłe słowa u mnie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz fantastycznie ! :)) te buty to bym chetnie Ci ukradla;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz! Spodnie mają cudowny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miętowe spodnie! Genialny kolor torebki, ale także cały outfit mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Zestaw jest idealny, wszystko widziałabym w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  11. na drugim zdjęciu wyglądasz prawie jak Cajmel ^^

    bardzo ładnie wygląda ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kolor spodni !!
    i buty <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne buty! Milego zwiedzania :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  14. no no no Kochana :*
    piękny zestaw <3
    czekam na więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez ostatnie lata praktycznie co roku całe wakacje spędzałam w Niemczech, w tym roku wyjątkowo tam nie wyjechałam i trochę nawet mi brakuje tamtych okolic.

    OdpowiedzUsuń
  16. great look! love your heels and bag
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra stylówa :)


    Zapraszam : http://eternally-stylish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, bardzo mi miło, że jesteś moim obserwatorem na blogspocie:)
    ale w związku z tym, że zmieniłam adres na http://inspirujsie.blogspot.com/
    w bloggerowym newsfeeedzie nie wyświetlają się moje posty:(
    jeżeli chcesz nadal śledzić moje wpisy to najlepszym rozwiązaniem jest od-obserwować blog i zaobserwować ponownie, wtedy wszystko powinno działać jak wcześniej:)
    Pozdrawiam ciepło
    Krushyna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)