Etykiety

niedziela, 25 sierpnia 2013

skinny love



hej Kochani. Nie ,nie zapomniałam o blogu. Jak wiecie wakacje sprawiają ,że jakoś często mniej się tu zagląda;)
nadal jestem w Niemczech i jako ,że dotarła do Mnie z PL moja lustrzanka przygotujcie się na dawkę nowych zdjęć;p Co nie znaczy ,że nie pokażę wam tego co robiłam dotychczas;) Dziś pogoda mnie nie rozpieszcza więc nadrobię wszelkie blogowe zaległości i u siebie i u was oczywiście. Zostało mi tu tylko 5 tygodni z jednej strony bardzo brakuje mi Warszawy i nawet mojego rodzinnego miasta (a szczególnie ludzi!), z drugiej zaś nie mam w ogóle ochoty wracać. Pod wieloma względami czuje się tu lepiej . Żyję na dużo wolniejszych obrotach ,objadam się tostami z czekolada i bitą śmietaną i nie martwię się tym co ktoś o mnie pomyśli . w końcu nikt mnie tu nie zna;)




Who will love you?
Who will fight?
And who will fall far behind?



Zdjęcia jeszcze z początku lipca ;)















 

                                                       total look by tally weijl ;)

27 komentarzy:

  1. niektóre zdjęcia są zbyt wyostrzone i aż oczy bolą ;)
    bardzo ładny naszyjnik. taki inny, odróżniający się. daje wiele do całej stylizacji ;)

    przyrzekłam sobie, że chcę poznać swój region od A do Z. i tak przynajmniej 2 razy w miesiącu :)
    też byłam mega wielkim leniwcem, ale wreszcie powstałam i wzięłam się za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Black and white always work, great outfit dear

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantyczna stylizacja, ładną masz fryzurke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że miło spędzasz czas w Niemczech ;)
    Świetne zdjęcia i uroczy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no widzę, że ktoś tu powrócił :D
    ślicznie :) ale to jak zawsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!!! Incredible outfit! Love that skirt! You look AMAZING!!! You are such a beautiful girl and I love your hair color. You look sooooo good in the dark color!! :) Wonderful photos. Nice work!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny B&W zestaw!
    i wcinaj ile sie da :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful post dear.
    Would u like to follow each other?
    Have a wonderful weekend
    kisses,
    http://keepitstylishandsexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ~pięknie wyglądasz :)chudzinko ty jedna!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look <3

    marii-lemontree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne zdjecia i te twoje wlosyyyyy *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)