Etykiety

środa, 11 grudnia 2013

Wiem ,wiem dawno Mnie nie było. I szczerze mówiąc byłam prawie pewna ,że już tu nie wrócę, ale jednak post powstał;).
Co u mnie? kolejna przeprowadzka już jutro i jak zwykle brak czasu na wszystko. Dajcie mi dłuższą dobę!!;)


Zastanawiam się nad nowym kolorem włosów. Nie malowałam ich już kilka miesięcy (jakiś rekord) i czas na zmiany. Nie ma bardziej niezdecydowanej osoby ode Mnie. Brak mi ładu w tym wszystkim!


Wierzę w siebie i nikt nie jest w stanie tego zmienić;)

Zdjęcia z jesieni i lata;) na te zimowe jeszcze trochę poczekacie;)










6 komentarzy:

  1. te zdjęcia z jesieni (2 i 3) są wspaniałe, ładny masz ten kolor włosów na nich.

    a na jaki chcesz się farbować?

    OdpowiedzUsuń
  2. brązy i rude !! :)

    zbyt ciemne nie do Twojej buźki ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.....you finally made it back!! You look AMAZING!!!! You are such a beautiful girl!!! LOVE that bottom photo of you and your hair is incredible!!! Hope you are doing well and I wish you the best for a successful 2014!! Great photos gorgeous!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem ze sie powtarzam, ale uwielbiam Twoja urode ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne te Twoje zdjecia *_* :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)