Etykiety

czwartek, 20 listopada 2014

Blondynką być ;)

Na jakiś czas całkowicie odcięłam się od blogowego życia. Nie miałam czasu, ani ochoty na pisanie postów. Dziś jednak nudząc się cholernie w pracy podjęłam decyzję o powrocie.
Zdjęcia zrobione jakiś miesiąc wstecz, kiedy to nie wiadomo dlaczego inteligentnie postanowiłam samodzielnie rozjaśnić i tak już moje podniszczone włosy. Nie farbowałam ich jakieś (to mój osobisty rekord) pół roku ,a kolor wymył się tak bardzo, że prawie wróciłam do swojego naturalnego odcienia. Mimo, że tak długo na niego czekałam chęć dokonania zmian zwyciężyła. Chciałam je rozjaśnić małym kosztem tylko o dwa trzy tony, dlatego skorzystałam z rady przyjaciółki i zrobiłam sobie dwa razy tzw: "kąpiel rozjaśniającą" (pozdrawiam Cię Kinga). Po pierwszej z lekkim przerażaniem odkryłam jasne plamy na włosach , szczególnie przy samej skórze. Zamiast iść do fryzjera spróbowałam po raz drugi. Plamy co prawda zniknęły i włosy miały bardziej równomierny kolor, ale musiałam na nie jeszcze położyć farbę ,żeby przestały być żółte. Moja przygoda z blondem skończyła sie płaczem i połamanymi końcówkami, które musiałam szybko ściąć. Ci, którzy pamiętają mnie jeszcze z czasów poprzedniego bloga zapewne wiedzą jak często lubię zmieniać kolor i długość włosów. Dlatego mimo nauczki wiem, że jeszcze nie raz przeprowadzę tego typu eksperymenty i tu sprawdza się przysłowie "kobieta zmienną jest " :) 
Dziś znowu jestem brunetką. I tak jest chyba najlepiej.
Polecacie coś na szybki porost włosów i zniszczone końce? Dość mocno je już ścięłam, używam wcierki z jantaru i maski z keratyną kallos. nie prostuję ,ani nie suszę już włosów, czasem dodatkowo używam wody brzozowej. Końcówki  smaruje olejkiem arganowym. Niestety włosy i tak nie są w takim stanie jak dawniej. Może macie jeszcze inne lepsze sposoby na poprawienie ich kondycji?

Zdjęcia robione miesiąc wstecz w drodze do szkoły , kiedy pogoda nas jeszcze rozpieszczała. Widać na nich skutki mojej zabawy we "fryzjerkę". ;)













shoes -Tally Weijl /bag-Lasocki/ top-New Look/pants, jewellery, jacket,shirt/bershka

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

7 komentarzy:

  1. Mój najjaśniejszy kolor włosów to jasny brąz na końcówkach, ktore potem zostały pomalowane na czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blogg :D <3 :* Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię połączenia stylu sportowego z eleganckim! Co do pytania - farbowane :D

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: druga część relacji z Sycylii poświęcona zwiedzaniu, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)