Etykiety

piątek, 28 listopada 2014

Ostatkowe Full Creative


Praca i remont sprawiają,że mam mało czasu na robienie nowych zdjęć, ale w przeciągu dwóch tygodni wszystko znowu wróci do normy. Na bieżąco pojawiam się jak zawsze na instagramie

Ze względu zbliżające się ostatki mam dla was propozycję na tę okazję . Jeśli szukacie czegoś bardziej eleganckiego zapraszam do poprzedniego posta. Ja osobiście uwielbiam takie połączenia jak te, które chcę wam dziś pokazać. Żaden żakiet nie pasował mi do tego zestawu, więc postawiłam na krótką skórkę z Tally Weijl, czarna wyglądała zbyt ponuro :)




 bag-CCC/ shoes-New Look/ skirt-Tally Weijl/Knee highs-calzedonia

 

Każde ze wspomnień ma wpływ na to kim jesteśmy ,pozawalają nam się kształtować . Ile było takich chwil  w ,których nie chciało się żyć? Albo tych w ,których szczęście było tak wielkie ,że chciało się to wykrzyczeć całemu światu? Dziś wiem ,że wszystkie te wspomnienia są potrzebne. Przez wiele lat prowadziłam pamiętniki i do tej pory kocham do nich wracać .Widać jak z roku na rok człowiek się zmienia ewoluuje i podejmuję decyzje o jakie nie podejrzewałby się jeszcze kilka lat wstecz. Przypominają Mi też o osobach ,które były dla Mnie ważne. Nie zawsze ktoś kogo się kochało/lubiło zostaję na zawsze. Ale większość tych ludzi zostanie w Moim sercu bez względu na to ,że już ich przy Mnie nie ma. wspomnienia skutecznie budują wieź sprzeciwiająca się upływowi czasu.

 

16 komentarzy:

  1. Ja też twierdzę, że wspomnienia są bardzo potrzebne i po prostu nas budują, w końcu co Cię nie zabije to Cię wzmocni :D

    Ja jako fanka totalnej czerni pewnie postawiłabym na czarną skórkę, ale i tak bardzooo mi się podoba ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawienie genialne! Torebka fajnie całość przełamuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja ; )
    Fajny blog chetnie będę wpadać częściej obserwuję :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne te zakolanówki czy pończochy :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. www.meyonn.blogspot.com zapraszam, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja!
    świetne zakolanówki!:)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. borze, jak ja Ci zazdroszczę takich nóg i tak wyglądających na nich zakolanówek, yaaaaaaaaaaay!
    ja nie chcę wracać do tego co było, moje życie dopiero od jakiegoś czasu wygląda przyzwoicie i naprawdę nie lubię wspominać dawnych czasów ;) i też prowadziłam pamiętnik i to nie jeden!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu bardzo mi się podoba, super połączenie zakolanówek i butów, u mnie nie wyglądałoby to tak ładnie jak u Ciebie, zbyt grube nogi mam, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale z Ciebie ślicznotka, pozazdrościć figury *___*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cooś Ty, niestety nie mój :D Jeszcze mi trochę brakuje haha, ale za to Ty masz wspaniałą figurę!

    OdpowiedzUsuń
  12. I was able to find good info from your blog posts.


    Also visit my blog :: bathroom renovation ideas - ,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)