Etykiety

niedziela, 23 listopada 2014

Skórzana spódnica

Poniżej dwa zestawy ze skórzaną spódnicą w roli głównej.  W pierwszej wersji spódnica została połączona z Koszulą w kratę (bershka) i zakolanówkami (Calzedonia). Myśle ,że przy zmianie butów( z balerinek, jakie wtedy miałam na sobie na koturny czy obcasy ) , całość idealnie nadawałaby się na imprezę czy randkę. Do drugiej wersji dobrałam body (bershka) i krótki żakiecik.  
Niestety ostatnio mam zbyt mało czasu na robienie nowych zdjęć, Praca i remont pochłaniają każdą wolną chwile. Jeszcze przy moim niezdecydowaniu to prawdziwy koszmar. Zmieniam koncepcje na kolorystykę i umeblowanie co kilka godzin. Gdyby nie mój chłopak prace pewnie nigdy nawet by nie ruszyły;p







skirt-tallyWeijl/Knee highs-calzedonia/shirt-bershka



 skirt-tallyWeijl/body-bershka/


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl Chyba każdy czasem zastanawia się nad tym, czy wybory jakie podejmuje są właściwe. W tym roku przewróciłam całe moje życie do góry nogami. Zmiany pozwoliły mi dostrzec, jak często robiłam to czego ode mnie oczekiwano, zamiast iść za głosem własnego serca. W pewnym momencie powiedziałam sobie dość. I uczę się żyć po swojemu. Staram się być samodzielna, biorę odpowiedzialność za każdą porażkę i każdy sukces jaki mnie spotyka. Nie obwiniam nikogo, bo sama podejmuje decyzję. Odpowiedzialność za swoje życie wymaga więcej odwagi niż myślałam. Nie można się już ukryć za wymówkami typu "bo ona mi tak doradziła", "bo wszyscy mówili,ze tak będzie lepiej" , "to nie była moja decyzja". Wszystko co nas spotyka jest efektem naszych działań. Możemy albo biernie przyglądać się jak ktoś za nas podejmuję działanie, albo być twórca własnej rzeczywistości. 

                    "Jeśli ograniczasz swoje wybory tylko do tego, co wydaje się możliwe lub rozsądne, stracisz kontakt z tym, czego naprawdę chcesz, a wszystko, co ci zostanie to kompromis." Robert Fritz.

32 komentarze:

  1. Zdecydowanie zestaw drugi ;-). Swoją droga ciekawi mnie jak ładnie prezentowałabyś się w skórzanych spodniach ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja w skórzanych spodniach pojawi się na pewno w przeciągu kilku dni :)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
    2. Spokojnie będzie na pewno :) To jedna z planowanych przykładowych sylwestrowych stylizacji :)

      Usuń
  2. połączenie z zakolanówkami wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko wyglądasz, świetne włosy;)

    pozdrawiam kochana
    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ! ;*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam rozkloszowane spódniczki, sama chętnie noszę :)

    Karina z
    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie poznałam Cię w tych nowych włoskach, zmiana na plus :-) I zgadzam się z tym, co napisałaś, warto brać życie w swoje ręce i nie sugerować się innymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie skorzana spodnica to ostatnio podstawa ;D na kazde okazje pasuje i wyglada cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula mi się bardzo podoba! <3 oczywiście dodaję do obserwowanych i będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postaram się, bo pomysłów w głowie masa, tylko z czasem gorzej, a to jak wrócę z uczelni to już jest ciemno i nici z jakichkolwiek zdjęć, a to w weekend pójdę do pracy i cały czas wolny ucieka. Ale biorę się do pracy i będę to jakoś godzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!! przepięknie wyglądasz<3333333

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga wersja jest czadowa!! Mega stylowa, kobieca i przede wszystkim nie przekomnbinowana, a to najważniejsze :)
    Wyglądasz fantastycznie! rozkloszowane kiecki uwielbiam ponad wszystko i kolczyki mega szarpnęły mnie za serducho- świetne są :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te zestawienie spódnica plus koszula :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze spódniczka jest śliczna!
    Po drugie- pięknie wyglądasz :)
    Po trzecie czasami tak mamy, że chcemy mieć czyjeś przyzwolenie, żeby coś zrobić, a rzeczywiście wybory powinniśmy podejmowac sami.

    OdpowiedzUsuń
  15. oba zestawy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obydwie wersje bardzo mi się podoba! Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. such beautiful pictures! and lovely ladies aswell! mind checking out my blog? xx

    bbblisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni ! ;)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje. Obie są śliczne, chociaż w zupełnie innym stylu. Gdybym sama miała się w którąś ubrać to pewnie wybrałabym pierwszą, bo uwielbiam koszule w kratę, ale na zdjęciu chyba bardziej efektowna jest druga wersja.

    OdpowiedzUsuń
  20. PS. WAŻNE! Zmieniłam adres bloga z outside-glass na NovemberKate, niestety przez to moje najnowsze posty nie wyświetlają się na liście czytelniczej. Jeżeli chcesz być na bieżąco z moimi wpisami - na blogu szybka instrukcja co zrobić :) Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteeeeś <3 <3 tęskniłam za Twoim blogiem :D
    wszystko, co skórzane - jestem na tak. a Tobie pięknie w tej spódniczce :)
    no i oczywiście 3x tak jeśli chodzi o ważne decyzje w życiu ;D
    trzymaj się śliczna kobieto! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula bardzo mi się podoba, ale druga stylizacja jest prześliczna, super w niej kochana wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty również dalej się nic nie zmieniłaś i nadal piękna:)
    Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie wyglądasz ;)
    w sobotę miałam na sobie tą samą spódniczkę i również zakolanówki ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)