Etykiety

niedziela, 14 grudnia 2014

Praca, złe samopoczucie i ciągnący się cały czas remont sprawiają ,że tracę ochotę na cokolwiek. Poza tym ciągle jestem w trakcie zaopatrywania się w wigilijne prezenty dla bliskich (nie jestem nawet na półmetku, a święta tuż, tuż)

Śniegu nadal nie widać, ale w dzisiejszym poście zeszłoroczna sesja z panem Januszem K na, których piękna zima już jest :)

Chyba każdy z nas zastanawia się czasem dlaczego coś nie wyszło. Co mogłam/em zrobić lepiej? Czy gdybym dobrał/a  w tym odpowiednim momencie inne słowa, albo po prostu nie powiedział/a za dużo czy teraz byłoby inaczej?  Układanie w głowie alternatywnych zakończeń do minionych chwil, to była moja specjalność;p I teraz myślę po co właściwie mi to było? czy to coś zmienia? czy sprawia ,ze czujemy się lepiej ? NIE. Zostajemy w przeszłości zamiast iść na przód. zdobywać nowe doświadczenia, otwierać się na świat. SKOŃCZMY Z TYM, PRZESTAŃMY CIĄGLE ANALIZOWAĆ PRZESZŁOŚĆ.

Każde potknięcie czegoś uczy. Każdy wie jak czasem gorzka jest taka lekcja, ale przestańmy się mazgaić!

Wierzę, że jeśli coś ma się zdarzyć to bez względu na to co zrobimy i tak się wydarzy. Jeśli ktoś nie jest nam pisany to choćby stawało się na głowie i tak NIC z tego nie będzie.  Ktoś na tym świecie jest tutaj dla Ciebie  uwierz mi znajdziecie się.

































21 komentarzy:

  1. super stylizacja ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym wyborze świątecznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już myslałam, że gdzieś jest teraz tak dużo śniegu! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ciekawie zdjęcia wyszły, chcę śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  6. very amazing post. you looks so gorgeous! and the outfit is so beautiful. love your coat! :)
    lets follow eachother! if you want to follow me, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  7. Really beautiful pictures, wow!

    XO IMKE

    OdpowiedzUsuń
  8. ciezko jest przestac analizowac przeszlosc :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba żyć teraźniejszością :) Przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjecia!

    Szczesliwego Nowego Roku!

    xxo
    @addictionfix

    OdpowiedzUsuń
  11. super post! :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam tak z przeszłością, choć wiem, że to co było trzeba zamknąć i żyć tu i teraz :-) Ale to nie takie łatwe... Powodzenia w remoncie, oby dobiegł jak najszybciej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś przepiękna! Masz coś w sobie, coś co Cie wyróżnia z tłumu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post. Ja bardzo często się zastanawiam nad przeszłością :/. Ale szczerze, to nie wierzę w przeznaczenie, według, mnie to my piszemy naszą historię :). Ładne zdjęcia!

    Obs za obs? Daj mi znać
    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia, sama bym takie chciała mieć xd

    mkobietasukcesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)