Etykiety

piątek, 22 maja 2015

Chłopakom, których kiedyś "kochałam".


"Debil" , "idiota", "Co ja  nim widziałam?!" Milion takich myśli przechodzi przez głowę niejednej z nas kiedy wspomina swoją starą "miłość". Sama nie raz miotałam przekleństwami i układałam plan zemsty niczym czarownica z "królewny Śnieżki". Nie raz płakałam tez w poduszkę myśląc ,że jak nie ten to już nigdy nikt. Nie jestem zbyt kochliwa, więc tego płaczu nie było tak dużo jak przekleństw rzucanych pod adresem spotykanych przeze mnie, czy moje przyjaciółki "dupków". Dziś jednak naprawdę szczerze mogłabym podziękować każdemu z osobna za to, że byli częścią mojego życia. Nie ważne czy stanowili krótszy czy dłuższy epizod. Każdy z nich mnie czegoś nauczył poczynając od tych platonicznych miłości (które miały swój początek i koniec tylko w mojej wyobraźni), aż do relacji na tyle ważnych by wierzyć w to, że przetrwają już zawsze. I pisząc ten post naprawdę nie ma we mnie nawet cienia ironii.
 TYLKO DZIĘKI "DUPKOM" ZROZUMIAŁAM OD JAKICH MĘŻCZYZN NALEŻY TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA, JAKICH CECH UNIKAĆ I KOGO SPŁAWIAĆ PO KILKU SEKUNDACH ROZMOWY.

Kobiety nie pielęgnujcie w sobie żalu i nienawiści. Nie warto. Zamiast tego uśmiechajmy się do miłych wspomnień, i wyciągajmy wnioski z tych które były dla nas bolesne. Nie powielajmy schematów. Skoro widzisz, że Twój kolejny luby łudząco przypomina Ci tego, który kiedyś Cie skrzywdził to nie brnij w to na ślepo myśląc ,ze tym razem będzie inaczej. Odejdź i pomyśl ,ze dzięki dupkowi z przeszłości właśnie uniknęłaś kolejnego błędu :)


Nie przygotowałam żadnych zdjęć bo decyzja o napisaniu posta powstała spontanicznie, więc zarzucę
was kilkoma najnowszymi :)
shoes -CCC /bag-Pull&Bear/ /pants, ,shirt/ tally Weijl


 Poniżej zdjęcia z marca, które miały być tutaj wcześniej, aczkolwiek nie mogłam się zebrać do napisania czegokolwiek :)






shoes CCC / /pants-Tally Weij/  jewellery-Vezzi/ sweater-sinsay

NA KONIEC NAJWAŻNIEJSZA WIADOMOŚĆ!
DZIS NA FACEBOOKU NATKNĘŁAM SIĘ NA PRZERAŻAJĄCE ZDJĘCIA SKATOWANEGO YORKA! KTOKOLWIEK JEST W STANIE DOPUŚCIĆ SIĘ TAKICH OKROPIEŃSTW NIE ZASŁUGUJĘ NA MIANO CZŁOWIEKA. DLA MNIE ZWYCZAJNIE NIM NIE JEST. LICZY SIĘ KAŻDA POMOC! DZIĘKI NAM SUNIA MOŻE PRZEŻYĆ! PONIŻEJ UMIESZCZAM LINK GDZIE MOŻNA DOWIEDZIEĆ SIĘ W JAKI SPOSÓB POMÓC TEMU MALEŃSTWU. NIE BĄDŹMY OBOJĘTNI!
  

6 komentarzy:

  1. masz genialny styl :* Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę ten komentarz po raz drugi! Grrr...
    Dopiero dziś przeczytałam, bo wcześniej tylko fragment wyhaczyłam. Moim ulubionym Twoim określeniem na takie "okazy" jest "mosiek". Odkąd pierwszy raz uslyszlalam to okresienie płynące z Twoich ust moja miłość do tego słowa na nowo odżyła. Juz zawsze będzie mi się z Tobą kojarzyło. Popieram Twoje zdanie w tej kwestii. Również uważam, że nie warto marnować czasu na żywienie żalu, złości, gniewu i nienawiści do takich urwipołci (moje kolejne ulkubione określenie). Idealnie odda podsumowanie tego, co chciałaś przekazać stwierdzenie, że nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Amen. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w stu procentach, aczkolwiek potrzeba czasu, aby spojrzeć na to wszystko z dystansu i zamieść żale pod dywan. Zresztą, w ogóle wychodzę z założenia, że pielęgnowanie w sobie negatywnych emocji nie służy niczemu dobremu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. człowiek całe życie uczy się na błędach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)