Etykiety

niedziela, 21 czerwca 2015

summer romance

Brad Pitt o Angelinie Jolie

"Moja ukochana zachorowała. Stała się nerwowa ze względu na problemy w pracy, życie osobiste, niepowodzenia i dzieci.
Schudła 15 kg i ważyła zaledwie 45 kg. Wyglądała na wychudzoną
i bez końca płakała. Daleko jej było do szczęśliwej kobiety.

Cierpiała na uporczywe bóle głowy, bóle serca, bóle nerwowe w plecach i żebrach. Nie mogła spać, zasypiała dopiero nad ranem i cały dzień czuła się zmęczona. Nasz związek stanął pod znakiem zapytania. Jej uroda gdzieś uleciała pozostawiając ją w samotności. Sińce pod oczami pogłębiały się, jej głowa się trzęsła, a ona sama przestała o siebie dbać. Odrzucała propozycje filmowe, nie przyjmowała żadnej roli. Straciłem nadzieję i zacząłem się zastanawiać nad separacją…
Ale wtedy zadecydowałem się działać. Przecież miałem najpiękniejszą kobietę na świecie. Piękność, do której wzdycha połowa mężczyzn i kobiet na ziemi, a ja byłem tym, który ma przywilej zasypiać u jej boku i ja przytulać. Zacząłem ją zasypywać kwiatami, pocałunkami, komplementami. Zaskakiwałem w każdej minucie. Dawałem prezenty i żyłem dla niej. Publicznie się wypowiadałem jedynie o niej. Skupiłem się wyłącznie na niej. Chwaliłem przed nią samą, a także przed przyjaciółmi. Nie uwierzycie, lecz ona rozkwitła. Poczuła się lepiej. Przybrała na wadze, jej nerwowość stała się przeszłością, a ona sama pokochała mnie mocniej niż kiedykolwiek. Nie miałem pojęcia, że może kochać aż tak mocno.


I wtedy zrozumiałem ważną rzecz: Kobieta jest odzwierciedleniem mężczyzny. Jeśli prawdziwie ją kochasz, stanie się dla ciebie wszystkim."


Zgadzacie się z Bradem? ;
Obecnie nabieram sil przed nowymi wyzwaniami. Odpoczywam sobie w Han Sur Less, i mam to szczęście mieszkać  przy samych Ardenach. Dosłownie są za moim oknem <3. Zdjęcia jeszcze z Polski, posty z Belgii będą pojawiać się na bieżąco buziaki ;*














Dress-Asos(allegro)/ jewellery-CCC/shoes-lokalny sklepik;)/

20 komentarzy:

  1. Lovely dress :-)))

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana przeslicznie wyglądasz i piekne zdjecia:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Do tego zdjęcia fajny klimat dają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie powiedział, chciałabym, by i mnie kiedyś tak kochano...a zdjęcia bardzo ładne, świetnie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Brad zapunktował w moich oczach zdecydowanie :D
    Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna Agata! a co do Brada - chciałabym, żeby każdy mężczyzna myślał tak o swojej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nogi, nogi, nogi <3
    pięknie wyglądasz! mega stylowo, zmysłowo i energetycznie :)
    Sukienka jest świetna :)
    zdjecia w tych promieniach slonca sa bajeczne :)

    Dzięki za zczere kliki :)
    Buziak :*

    gdybym jakos mogla się kiedys odwdzięczyć, to smiało pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne sandałki!

    zapraszam do siebie: http://www.juliettecapuleti.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne słowa Bradda,dobrze mieć takiego męża i jak najbardziej się z nimi zgadzam choć to nie tylko kwestia faceta ale w ogóle,osób które są obok Ciebie,jeśli cię chwalą,dodają ci skrzydeł. Czekam na zdjecia z Belgii i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to powiedział :) widać, że ją kocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytałaś o wspólną obserwację ,
    ja już , teraz Twoja kolej
    Czekam na uczciwy rewanż

    http://patrycjabunt.blogspot.com/
    POKLIKASZ ? Odwdzięczę się !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzka :) post super zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. czytalam juz kiedyś kieydś to Brada i zgadzam się ;))
    a Ty wyglądasz przepieknei :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)