Etykiety

czwartek, 25 czerwca 2015

Wszystko w moich rękach

Bardzo czekałam na 2015 rok, jak to zwykle bywa obiecywałam sobie kolejny przełom, Zmiany w życiu,
spełnienie marzeń i w ogóle jedno wielkie boskie eldorado. Półmetek roku już za mną, i co? Nie skorzystałam z wielu szans, spieprzyłam po drodze mnóstwo spraw, i nie zrobiłam żadnego znaczącego kroku do przodu. Nauczyłam się jednego, nie da się uniknąć odpowiedzialności. Każda niewygodna sprawa, którą staramy się zamieść pod dywan wyłazi na wierz. Przyklei się do nas jak stara wyżuta guma do podeszwy buta, dopóki w końcu nie stawimy jej czoła.
Nie raz zastanawiałam się co nas najbardziej blokuję. Nie odkryję Ameryki kiedy powiem ,że moglibyśmy osiągnąć o wiele więcej gdybyśmy w końcu przestali się bać opinii innych. Podziwiam ludzi, którzy zawsze żyją jak chcą. Często ograniczamy się tylko do obserwowania pięknych, osiągających sukces osób i myślimy z zazdrością " takiej/takiemu to dobrze", po czym co niektórzy dają wyraz swojej frustracji w komentarzu na pudelku ( A co tam napiszę, że jest kiepską aktorką i wygląda jak baleron). Żyjemy cudzym życiem zamiast zrobić coś by nasze było lepsze. Tylko garstka moich znajomych wie,że mam bloga, i też przegapiłam wiele okazji myśląc co ludzie powiedzą, albo dlatego, że z lenistwa nie chciałam nic zmieniać. Sukces to determinacja, odwaga i ciężka praca.
Jesteśmy młodzi świat nalezy do nas! Kiedy jeśli nie teraz? To nie prawda że zabraknie czasu. Zawsze można coś zmienić. Mam lekko ponad dwadzieścia lat ( nie lubię pisać o wieku haha), i mnóstwo możliwości. Obiecałam sobie,że za pół roku nie będę znowu w punkcie wyjścia.

Proszę trzymajcie za mnie mocno kciuki, ja zawsze trzymam je mocno za wasze marzenia <3

Sesja z Łukaszem Leksowskim. Po moim powrocie z Belgii czeka was mnóstwo sesyjnych nowości. Szykują się naprawdę ciekawe projekty :)













25 komentarzy:

  1. Mega klimatyczne zdjęcia ;)

    Płytki istnieją i jest to genialny pomysł na zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny blog i piekna stylizacja :)! Na moim blogu modowym pojawil sie post w stylu boho : http://kingefashion.com/love-boho-style/ - zapraszam serdecznie na bloga :) Bede zagladac tutaj czesciej;) Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie www.rasberryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna sesja ;)

    a ja oczywiście trzymam za Ciebie kciuki <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie piękne zdjęcia,trzymam kciuki. :)
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wszystko prawda wszystko później wychodzi ;/
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęica:)


    https://www.facebook.com/takemystyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie! Czas walczyć o swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo wszystko zależy od nas samych :)
    Przecudna ta sukienka! Masz ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze lubiłem odkładać sprawy "ważne" na potem :O

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdy nie lubiłam żyć życiem innych :) trzeba myśleć o sobie i walczyć o swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjecia!

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia w białej sukience są po prostu fenomenalne ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz i cudowne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice pics!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! wyglądasz bosko kochana:*:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very cute outfit
    beautiful pics
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej spodobało mi się drugie zdjęcie :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki na pewno wszystko będzie po twojej myśli :) czasami zle parę miesiecy nie świadczy o tym ze caly rok będzie zły, wszystko w naszych rękach, druga połowa roku może byc sto razy lepsza, tylko dajmy na to szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Very beautiful photos!
    XO IMKE | Pastellics

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna jak zawsze ;)
    fakt, ludzie często przejmują się opinią innych i to ich mega hamuje! ja sama dałam się mega zaskoczyć faktem, że już druga połowa 2015.. masakra. cóż, w każdym razie mamy jeszcze pół roku, żeby zrealizować to, co chciałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)