Etykiety

poniedziałek, 6 lipca 2015

Belgia cz.1





Pogoda zdecydowanie nas rozpieszcza. tak długo modliłam się o upał,i w końcu go mam. Oczywiście jak typowy przedstawiciel naszego narodu, narzekam gdy jest za zimno i nie przestaję gdy robi się  ciepło. ;) Został mi jeszcze tydzień w Belgii, najprawdopodobniej w te wakacje jeszcze tu wrócę. Poniżej zdjęcia z Dinant (przepiękne miasto  i zdecydowanie polecam każdemu kto odwiedzi Belgię, zobaczenie go) i Durbuy znane jako najmniejsze miasto świata.


 Dinant

 




























Durbuy













15 komentarzy:

  1. cudne zdjęcia, tylko pozazdrościć:) piękna z Ciebie dziewczyna:)
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tego wyjazdu ♥ bardzo chętnie zwiedziłabym Belgię

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Belgia to jedno z najfajniejszych miejsc w Europie. A tak bardzo nie doceniane. Piękne zdjęcia. Pękna Ty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przez Belgię tylko przejeżdżałam i to bardzo dawno, niewiele pamiętam, ale po zdjęciach sądzę,że jest tam pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy to see you enjoyed my little country :) Beautiful photos!
    XO IMKE | Pastellics

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana masz wspaniałą tą figurę! nie mogę się napatrzeć na Ciebie!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O cholerka, ale tam jest pięknie! Następnym razem,jak tam będziesz jechała, to Cię proszę o pocztówkę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak blisko do Belgii, a tak nie możemy się tam wybrać ze znajomymi, bo nie mamy swojego samochodu, a służbówką nie możemy pojechać :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)