Etykiety

niedziela, 1 listopada 2015

8 cech mojego idealnego mężczyzny.

W sieci zawrzało, gdy jedna z polskich blogerek Dorota Goldmann (www.olfaktoria.pl) opublikowała na swoim kanale film w , którym otwarcie mówi o cechach idealnego dla niej mężczyzny. Materiał dostępny tutaj. Film ten zainspirował mnie do stworzenia własnej, subiektywnej listy cech mojego "księcia z bajki". Co sądzę o materiale opublikowanym przez Dorotę? Przede wszystkim nie rozumiem fali hejtu, każdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania. Konstruktywna krytyka, a hejt to ogromna różnica (poczytajcie komentarze niektórych panów pod filmem), Moje podejście na pewno rożni się od tego co pokazała Dorota, jednak tak jak zaznaczyłam każdy ma prawo do własnego zdania i jeśli sam/a czuje się dobrze z wartościami jakimi się kieruje to tylko sprawa danej osoby. A teraz przechodzę już do mojej listy :)

1.SZACUNEK DO MNIE I WYZNAWANYCH PRZEZE MNIE WARTOŚCI
 Idealny mężczyzna musi mnie szanować. To podstawowa cecha, którą musi posiadać mój potencjalny partner. Nie wyobrażam sobie bycia z osobą, która nie okazuję mi szacunku i wyśmiewa sprawy dla mnie istotne.

2. WIERNOŚĆ
Jestem już w takim okresie życia, że nie stawiam na przelotne znajomości, a na relację, które mogą przetrwać próbę czasu. Nie toleruję zdrady. nie słucham tłumaczeń typu:" to tylko alkohol", "chwila słabości" itp. Jeśli myślisz o kimś poważnie nie zdradzasz i koniec dyskusji. Facet,który zaliczy skok w bok będąc ze mną w związku, nie może liczyć na drugą szansę.

3.PODOBNE POCZUCIE HUMORU
Facet musi mieć podobne do mojego poczucie humoru, tylko wtedy będę czuła się swobodnie w związku

4. ZAROBKI
Nie oszukujmy się to jest istotna kwestia. Będąc nastolatką kompletnie nie zwracałam na to uwagi, ale moje wyobrażenie o związku od tamtej pory się zmieniło. Facet musi potrafić SIEBIE utrzymać. To czy zarabia mniej, czy wiecj niz ja, nie jest tak naprawdę istotne jeśli tylko jest w stanie zapewnić sobie byt (i w razie czego pomóc mi finansowo w wychowywaniu wspólnego dziecka.)

5.GENTLEMAN
Niestety prawdziwi dżentelmeni (tak sobie spolszczyłam :P) to gatunek wymierający. Pojęcie Gentleman należy więc dostosować do naszych czasów. Jeśli facet będzie nosił ciężkie zakupy, przepuszczał mnie w dzwiach (i otwierał mi je, chyba ,że ma akurat zajęte ręcę) to ma u mnie bardzo duży plus! :)

6. CHĘĆ DO SAMOREALIZACJI (ORAZ NIE UTRUDNIANIE JEJ SWOJEJ KOBIECIE)

To proste człowiek szczęśliwy to człowiek, który realizuje jakiś cel, spełnia marzenia. Dla jednych to założenie rodziny, dla innych podróżowanie, czy zdobycie wymarzonego zawodu. Mężczyzna musi mieć jakieś marzenia i pozwolić mi spełniać moje. Nie do pomyślenia jest dla mnie sytuacja , gdy facet zabrania kobiecie pracować, a uwierzcie osobiście znam kilka takich przypadków


7. MUSI DAĆ MI PEWNOŚĆ I POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA
Co to dla mnie oznacza? Przy moim facecie powinnam czuć, że to ja jestem tą najważniejsza kobietą w jego życiu. Oglądanie się za innymi kobietami, albo co gorsza komentowanie ich wyglądu nie wchodzi w grę ( wiadomo,że faceci w większości i tak robią to w męskim gronie, ale przy kobiecie zachowajcie chociaż pozory panowie;p).
 Wytykanie wad typu "masz małe cycki", "jesteś gruba" itp to chamstwo i prostactwo i w dodatku wpędza w kompleksy. Taki mężczyzna nie daje kobiecie pewności i poczucia komfortu, a sprawia,że zaczyna źle się czuć we własnej skórze. Nie toleruje tego.
Poczucie bezpieczeństwa to również stanie po mojej stronie gdy przyjdzie taka potrzeba.

8.JEDNYM Z JEGO MARZEŃ POWINNO BYĆ ZAŁOŻENIE RODZINY
W przyszłości chcę mieć swoją rodzinę i to dla mnie istotne by mój facet pragnął tego samego, oraz żeby stawiał jej dobro na pierwszym miejscu.




A wy jakie macie jakieś wymarzone cechy, które wasz mężczyzna powinien posiadać ?:)


6 komentarzy:

  1. mój idealny facet też przede wszystkim musi posiadać te cechy, oprócz nich jest jeszcze kilka innych :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi sie ze mam podobne :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie nie ma idealnych facetów, a każdy i tak prędzej czy później okaże się draniem :/

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mądrze napisane, bez ściemy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisane! Też mam podobne ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądre słowa! Mój obecny chłopak to szczyt moich marzeń i jestem naprawdę szczęsliwa, ze mam kogoś takiego :* Życzę Ci abyś też znalazła dla siebie taką osobę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)