Etykiety

czwartek, 12 listopada 2015

City ​​at night

Wy też lubicie spacery nocą? Miasto jest wtedy najspokojniejsze i moim zdaniem najpiękniej się prezentuję. Noc od zawsze wydawała mi się, lepszą porą do przemyśleń, planowania itp. Dlatego dziś zdjęcia z mojego rodzinnego miasta, robione właśnie na jednym z wieczornych spacerków (Kinga pozdrawiam Cię :*)

 Odkąd po ponad dwóch latach pisania bloga zdecydowałam się go w końcu gdzieś publicznie udostępnić (w moim przypadku był to instagram), liczyłam się z tym, ze nie każdemu spodoba się to co wstawiam i piszę. Wcześniej wchodziły tu tylko osoby zupełnie mi obce i uwierzcie mi, żadna z tych osób nigdy nie dała mi odczuć,że to co robię jest nieodpowiednie, dziwne, czy głupie. Schody zawsze zaczynają się , gdy ocenia Cię ktoś kto Cię zna. Od tego kto naprawdę dobrze mi życzy, zawsze słyszę słowa wsparcia, to miłe, że bliscy pomagają Ci w jakiś sposób przełamać strach, wtedy opinia tych "pseudo przyjaciół" kompletnie przestaję mnie interesować.
Ja cieszę się , że codziennie wchodzi was tutaj coraz więcej, a tym, którzy źle mi życzą obiecuję , ze już nie długo dostarczę wam więcej powodów  do gadania po kątach :)
Śledźcie więc uważnie bloga :*




 shoes-stylowebuty/bag-H&M/jacket-Bershka/pants-TallyWeijl


Wszystkim dobrze radzę róbcie swoje, a resztą nie warto się przejmować :)

8 komentarzy:

  1. świetnie wyszły te fotki, zawsze chciałam mieć taką sesyjkę wieczorem :D super kozaczki!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również lepiej pracuję się i myśli w nocy! Bardzo podobają mi się Twoje kozaki.
    A tak poza tym to jak wspomniałaś w tekście nigdy nie wolno przejmować się opinią innych, trzeba robić swoje i do przodu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Genialne kozaki :)

    http://senhoraelegante.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem na początku drogi blogowania i mam nadzieję, że znajomi się nie dowiedzą, bo boję się ich komentarzy :D Rodzinie i przyjaciołom też nic na razie nie powiedziałam, jedyną osobą jest chłopak :D i gdyby nie on to już po pierwszym wpisie bym się poddała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki pieeeeeekne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog !
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)