Etykiety

poniedziałek, 9 listopada 2015

Lady in red

Deszczowa pogoda za oknem pokrzyżowała mi plany na zrobienie zdjęć plenerowych, więc mam dziś dla was dwie propozycje sukienek w moim ulubionym czerwonym kolorze. Kiedyś nienawidziłam chodzić w sukienkach (kompleksy robiły swoje), ale dziś zakładam je z przyjemnością. Z racji tego, że zbliża się wiele sprzyjających okazji (sylwester,ostatki, studniówki itp), sukienkowe posty będą w listopadzie częstym gościem na moim blogu.

Najważniejsze gdy tracimy grunt pod nogami jest otaczanie się ludźmi, którzy bez względu na wszystko dobrze nam życzą. W kryzysowych sytuacjach od razu widać na kogo można liczyć. Mam kilka bliskich osób , które zawsze staną po mojej stronie. Codziennie dziękuję za to, że los postawił je na mojej drodze. 

 

1. Sukienka maxi kupiona w internetowym butiku LoveSaints  LINK. Wycięcia po obu stronach sięgają, aż do linii bioder, jednak jak widać na ostatnim zdjęciu, przerobiłam ją trochę u krawcowej, żeby były mniejsze. Dzięki temu czuje się w niej dużo bardziej komfortowo i nie martwię się, że odsłoni za dużo :)




 2. Rozkloszowana, krótka sukienka\z H&M, ale podobnych jest mnóstwo tez w innych sklepach. 





Którą wy założyłybyście chętniej?;)

11 komentarzy:

  1. Wow :o Ta pierwsza sukienka boska ♥ Taka seksowna... Co ja mówię xd Na zgrabnej osobie każda tak jest ;]
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękna ta pierwsza:) chętnie bym przygarneła do kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka jest ta pierwsza, cudownie w niej wyglądasz, czarująco.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam :)

    chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka chudzinka świetna figura!:)
    Druga sukienka lepsza <3
    Super blog :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie sukienki rewelacyjne :) Super Ci w czerwieni :) Chociaż moim faworytem jest nr 1 :) Piękne długie nogi! Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza sukienka jest przesliczna, super w niech wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)