Etykiety

sobota, 7 listopada 2015

ROSSMAN PROMOCJA CZĘŚĆ 1.

Chyba większość z nas skorzystała już z promocji w Rossmannie.Wczoraj udało mi się upolować kilka perełek, po naprawdę korzystnej cenie.

Pomadka Eveline Aqua Platinium, kolor 482
cena 11.49pln, po rabacie 5.86pln.
Skusiłam się na nią, gdyż nie dawno zgubiłam identyczną pomadkę, a cena jak widać nie jest wysoka nawet bez promocji.  Nawilża usta, co jest dla mnie szczególnie ważne o tej porze roku, do tego ma piękny kolor. Minusem jest niestety konieczność częstej aplikacji, gdyż szybko ściera się z ust.


 






 Pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet kolor 09 Pink Pong
Cena 50.99pln, po rabacie 26pln
Coś dla fanek matowych odcieni. Kolor intensywny, i bardzo trwały. Posiada tez bardzo wygodny aplikator (ukośnie ścięty w formie gąbeczki). usta wyglądają na gładkie nawet przy drobnych niedoskonałościach. 



kolor 06 Pink Pong



















Szminka do ust Manhattan soft rouge lipstick kolor 140 Nude Apricot
Cena 17.99pln,po rabacie,9.18pln
Piękny naturalny kolor, przyjemny zapach. Miałam ja na ustach tylko raz (przez krótką chwilę), dlatego ciężko mi określić jej trwałość.

 

















Błyszczyk do ust Eveline BB Magic Gloss 6in 1 kolor 03
Cena 10.49pln, po rabacie 5.35pln
Ładny zapach,  odcień ładnie podkreśla naturalny kolor ust. Podobno nawilża , ale miałam go zbyt krótko na ustach, by móc to potwierdzić. nadaję ładny połysk i to wszystko jeśli chodzi o plusy. Pędzelek jest całkowicie prosty, przez co dokładna aplikacja staję się trudniejsza, duże nieporęczne opakowanie. Mimo niskiej ceny, nie kupiłabym go, gdyby nie promocja.


 Lakiery do paznokci Miss Sporty Clubbing Colours, kolory 085 i 150.
Cena 6.99pln, po rabacie 3.56pln.
Piękne kolory i kusząca cena. Pierwsza warstwa schnie szybko, ale potrzeba kilku by ładnie pokryć płytkę paznokcia. Szybko odpryskuję, ale za taką cenę można mu to wybaczyć :)

 Lakier do paznokci Rimmel Salon Pro with Lycra kolor Punk Rock 711
Cena 17.99pln, po rabacie 9.17pln.
Trwały, idealne pokrycie już po 1 warstwie, piękny głęboki kolor. Minusów brak, zdecydowanie polecam.

Kolejna promocja! Od 7 do 13 listopada 2015 promocja - 49 % w ROSSMANN na produkty do makijażu oczu: 
 tusze, cienie, kredki oraz eyelinery. Kto się wybiera?;)

5 komentarzy:

  1. ja mam ostatnio tyle kosmetyków, że na razie ograniczyłam zakupy :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga pomadka genialna :) Jak dobrze, że są organizowane takie akcje promocyjne w rossmannie :) Można upolować naprawdę piękne perełki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam upolować jakieś szminki/pomadki ale nie umiem ich szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta druga pomadka ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)