Etykiety

niedziela, 22 listopada 2015

Rossman promocja część 2 + kosmetyczny haul

Strasznie długo zbierałam się z dodaniem tego postu, za co bardzo was przepraszam, gdyż wcześniej obiecywałam go już kilka razy na instagramie. Okropnie czuję się w ten weekend, jak zawsze, gdy mamy takie ciśnienie atmosferyczne. Tak jak zapowiadałam w tym poście kosmetyczne nowości z poprzedniego tygodnia (większość nabyłam w Rossmanie, dlatego taki tytuł posta), a w kolejnym film z moim gościem specjalnym w , którym dowiecie się czegoś o mnie i o nowościach jakie zajdą na blogu.




Podkład Rimmel Wake Mi Up kolor 203 True Beige
cena 41.99pln, po rabacie 21.41pln.
Mój faworyt, jeśli chodzi o podkłady (lubię też Dermablend od Vichy, ale jest zbyt ciężki na co dzień). Rozświetla cerę , nie powoduje efektu maski, nie ciemnieję po nałożeniu. Niektórym mogą przeszkadzać rozświetlające brokatowe drobinki. Lekko kryjący , nie mam większych problemów z cerą, więc u mnie sprawdza się doskonale. Opakowanie jak widać całkiem przyjemne dla oka. Zdecydowanie polecam :)




Baza pod podkład Bell neutralizująca zaczerwienienia Hypoallergenic.
Cena 23.99pln, po rabacie 12.23pln.
Niech nie odstraszy was jej zielony kolor, po nałożeniu pięknie wtapia się w skórę.Szczerze mówiąc, nie był to przemyślany zakup. Nie mam cery naczynkowej, więc trudno mi powiedzieć, czy rzeczywiście redukuje zaczerwienienia. Użyłam jej tylko raz i nie zauważyłam, żeby znacznie wpływała na długość utrzymywania się podkładu.


Eveline Art Scenic  Korektor w płynie 2 w 1 kryjąco - rozświetlający kolor: Light
Cena 13.49pln, po rabacie 6.88pln
Używam go, żeby zakryć cienie pod oczami. To moje pierwsze opakowanie tego produktu. Rozświetla i maskuje to co trzeba.Wygodny aplikator (rozprowadzam go później innym pędzelkiem, którego używam do nakładania korektora pod oczy,pokażę go wam w innym poście) Dam wam jeszcze znać, jak się sprawuję, gdy zacznę go częściej używać (nałożyłam go tylko raz).




Puder brązujący Bell Hypoallergenic (kolor 02)
Cena 16.99pln, po rabacie 8.67pln
Jeśli komuś zależy na nadaniu cerze efektu muśnięcia słońcem to polecam ten produkt. Kolor nie jest nachalny . Nie posiada rozświetlających drobinek i dzięki temu, że jest całkowicie matowy można nim tez delikatnie wymodelować owal twarzy. ( Jeśli zależy Ci na mocniejszym konturowaniu i masz mało widoczne kości policzkowe, poszukaj kosmetyku do modelowania w bardziej zgaszonym kolorze) Nie zapycha porów, nie powoduje żadnych podrażnień, nie ma żadnych substancji zapachowych. Do codziennego użytku dla mnie idealny.



Róż modelujący Bell Hypoallergenic Modelling Ruge kolor 03
Cena 17.99pl, po rabacie 9.18pln
Spełnia swoje zadania. Podkreśla kości policzkowe, odcień tez jest idealny. Całkowicie matowy,nie posiada żadnych drobinek rozświetlających. jest lekki i nie zapycha porów (jeśli zależy mi na mocniejszym efekcie, wybieram róże z paletki Paese o, której napiszę wam już niedługo) Nie mam się do czego przyczepić.






Jeśli chodzi o Rossmannową promocję to już wszystko, aczkolwiek w ubiegłym tygodniu do mojej kosmetyczki trafiły też:
Puder Bell, Look Now! HD (puder prasowany, matujący)
Kosztuje chyba około 12 złotych ( nie jetem pewna), i naprawdę nie wiem dlaczego nie kupiłam go podczas zakupów w Rossmannie. Radzę nakładać go z umiarem, rozjaśnia podkład i jeśli chcesz uniknąć białych plam używaj raczej pędzla niż gąbki. Ja nakładam go tylko na strefę T, efekt matowienia skóry utrzymuje się jakieś 5 godzin, później trzeba go poprawić.
Alterra, Massageöl Mandel & Papaya (Olejek do masażu `Migdały i papaja`)
Cena:17.99pln
Czytałam o nim wiele dobrego na forach i blogach, więc w końcu postanowiłam osobiście go wypróbować.Kupiłam go z myślą o olejowaniu moich wysokoporowatych włosów.  Ma przepiękny zapach, i naprawdę świetny skład. Używam go od niedawna, wiec powstrzymam się z opinią na temat jego działania (zrobię osobny post na temat olejowania włosów). Olejek ma wszechstronne zastosowanie (twarz, paznokcie, ciało, włosy i masaż oczywiście). Na pewno poświecę mu więcej miejsca, i napisze porządną recenzję, gdy już dokładnie go przetestuję. 
 Peeling myjący Joannna, Naturia Body
Zachęcająca cena, i piękne zapachy ( te kupione przeze mnie to truskawkowy i żurawinowy). Peeling w mojej ocenie wystarczająco radzi sobie ze ścieraniem naskórka, nie uczula, nie podrażnia. Jedynym minusem jest dość ciężkie dozowanie, ale i tak jestem w nich zakochana. Wracam do tego produktu bardzo często, od kilku lat.


Maseczka do twarzy Perfecta nawilżająca
Kupiłam saszetkę do przetestowania, jeśli się sprawdzi kupię jej "tubkową wersję". Nadal szukam idealnej maseczki nawilżającej, znacie jakiś godne polecenia?

Kolastyna, Refresh, Żel do mycia twarzy do cery normalnej i mieszanej.
Szczerze mówiąc kupiłam go tylko zastępczo (wieczorem zauważyłam, że skończył mi się żel do twarzy, więc złapałam w Rossmannie pierwszy lepszy, z myślą ,że użyję go tylko raz. Niestety nie mają w asortymencie tego, którego używam na co dzień) Ma całkiem przyjemny zapach, ale moją cerę wysusza (po jego użyciu miałam tzw efekt ściągniętej skóry). Mimo zapewnień producenta nie usuwa makijażu. Zawsze wspomagam się mleczkiem do demakijażu, więc nie był to dla mnie duży problem.

 W następnym poście kolejne propozycje na zbliżające się ostatki i obiecywany film :)
Buziaki :*

Na zdjęciach widać jak delikatnie prezentuję się puder brązujący z Bell :)
Nie zapomnijcie o podzieleniu się ze mną ulubionymi maseczkami nawilżającymi do twarzy, może w końcu trafię na idealną :)

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety ze względu na brak czasu nie zdążyłam się wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w Rossmannie nie było tego korektora,więc kupiłam inny z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te peelingi perfecty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez znalazłam kilka perełek :) jesteś bardzo ładna :)
    Zapraszam do mnie:
    chanelkanelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten podkład, też szukam idealnej maseczki nawilżającej ale jeszcze nie znalazłam.
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Alterra, Olejek do masażu `Migdały i papaja - uwielbiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie duzo rzeczy, jak tak przegladam to az zaluje ze kupilam tylko jedna szminke :c xD/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja dobrze wnioskuję, że będziesz nagrywać?:D Jejuuu,ja już się nie mogę doczekać! Zresztą widziałam, że posiadasz całkiem okazały sprzęt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. PS. Dziękuję za te przemiłe słowa! Nie wiem,kiedy dokładnie wrócę, ale przymierzam się ostatnio do tego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja kochana! :* I wybacz mi ten spam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również od dawna używam Peelingu Joannna :) Jakoś się do niego przywiązałam, a zapachy są przepiękne :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)