Etykiety

sobota, 16 stycznia 2016

Instagram Mix

Hej :) Nie było mnie na blogu jakieś dwa miesiące, ograniczyłam też czas spędzony na fb, i zawiesiłam snap i instagram. W tym czasie zdążyłam  chwilowo "zamieszkać" w Berlinie (już grzecznie siedzę w Polsce), zmienić pracę, poświęcić w końcu więcej czasu osobom, które są dla mnie ważne (nadal nie starczyło czasu na wszystko, za co przepraszam), zostać mamą (chrzestną) , utyć ( moje kości policzkowe magicznie zniknęły po nowym roku i raczej prędko nie wrócą #twarzjaksłońce,, i zrobić sobie krzywą grzywkę w, której wyglądam strasznie.


Przyznam szczerze, że miniony rok, nie należał dla mnie do tych najłatwiejszych. 2016-sty zaczął się dużo bardziej pozytywnie i wierzę w to, ze będzie lepszy. Życzę wam (i sobie) przede wszystkim dużo siły przy pokonywaniu trudności,  szczerych i trwałych relacji z ludźmi, którzy zawsze dobrze wam życzą, i dzięki, którym stajemy się lepsi, oraz spełniania swoich marzeń na przekór tym, którzy starają się sprowadzić nas na ziemię :)

Buziaki :*

Poniżej zlepek fejsikowych i instagramowych zdjęć z 2015-stego, których tutaj jeszcze nie było
























12 komentarzy:

  1. Dla mnie też 2015 nie był najłatwiejszym rokiem . Życzę Ci, aby ten był o wiele lepszy ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie mixy :) fajne foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy pościak! :) :*
    Będę zaglądać tu częściej :)
    zapraszam też do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam instamixy <3 super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie również! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :)

    http://blogbeautymix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny mix :)
    oby nowy rok byl dla ciebie lepszy!
    Uwielbiam Berlin <3

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli blog Ci się podoba zaobserwuj go :)